3 клас | |||
13.03 | Чим ти займався на вихідних? | Впр.1,с.101, Впр.2,3,с.102 | Впр.1,с.101 (читати) |
17.03 | Чим ми вчора займалися. | Впр.3,4,5, с.103 | Впр.5,с.103 (письмово) |
20.03 | Як ти провів вчорашній день? | Впр.2,3,4, с.104-105 | Впр.3,с.104(письмово) |
24.03 | Як ми розважаємося. Підсумковий урок. | Впр.2,3,4,с.106-107 | Впр.1,с.106 (читати) |
27.03 | Контрольна робота. | Впр.!,2,с.106,Впр.5,с.105 | Повторити ЛО |
Українська
мова
Дата
|
Тема
|
Зміст
|
Виконання
|
12.03.2020
|
Змінювання
прикметників за родами в сполученні з іменниками
|
Опрацювати
сторінки131-132.
Виконати вправи
315, 316 та завдання за посиланням на вайбер.
|
Виконати вправу
317, та надіслати на вайбер.
|
17.03.2020
|
Розбір
прикметника як частина мови
|
Опрацювати
сторінки132-133.
Виконати вправи
318, 319 та завдання за посиланням на вайбер.
|
Виконати вправу
320, та надіслати на вайбер.
|
18.03.2020
|
Родові закінчення
прикметників
|
Опрацювати
сторінки134-135.
Виконати вправи
321, 322, 323, вивчити правила та завдання за посиланням на вайбер.
|
Виконати вправу
324, та надіслати на вайбер.
|
19.03.2020
|
Урок розвитку
зв’язного мовлення. Написання переказу за планом.
|
Виконати
письмовий переказ за посиланням та надіслати на вайбер. Опрацювати вправу
325, 326.
|
Переказ письмовий
надіслати на вайбер
|
24.03.2020
|
Змінювання
прикметників за числами у сполученні з іменниками
|
Опрацювати сторінки137-138.
Виконати вправи
327,328,329,330 заучування правила та завдання за посиланням на вайбер.
|
Виконати вправу
331, та надіслати на вайбер.
|
25.03.2020
|
Закріплення знань
про прикметник як частину мови
|
Опрацювати
сторінки 139-140.
Виконати вправи
332,333,334 та завдання за посиланням на вайбер.
|
Виконати вправу
335, та надіслати на вайбер.
|
26.03.2020
|
Перевірна робота.
Диктант.
|
Виконати диктант
за посиланням на вайбер
|
Диктант надіслати
на вайбер.
|
Математика
Дата
|
Тема
|
Зміст
|
Виконання
|
12.03.2020
|
Ділення круглого
числа на кругле (420:20). Задачі на ділення суми на число. Задачі з даними,
які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість.
|
Узагальнити усні
прийоми ділення круглого числа. Попрацювати над номерами 818-824 та завдання
за посиланням на вайбер.
|
№ 826,827,
виконати номери та надіслати на вайбер.
|
16.03.2020
|
Ділення круглого
числа на кругле способом добору (90 : 30). Розв’язування задач вивчених видів
|
Ознайомлення з
діленням круглого числа на кругле способом добору. Попрацювати над номерами
828-835 та завдання за посиланням на вайбер.
|
№ 836,837,
виконати номери та надіслати на вайбер.
|
17.03.2020
|
Ділення круглого
числа на кругле способом добору (800 : 200). Задачі на знаходження четвертого
пропорційного
|
Продовження
роботи з діленням круглого числа на кругле способом добору. Попрацювати над
номерами 838-845 та завдання за посиланням на вайбер.
|
Ст. 129 – 130,№
846,847, виконати номери та надіслати на вайбер.
|
18.03.2020
|
Ділення круглого
числа на кругле способом добору (180 : 60). Задачі на знаходження четвертого
пропорційного.
|
Опрацювати номери
848-854 та завдання за посиланням на вайбер.
|
№ 855,856
виконати номери та надіслати на вайбер.
|
19.03.2020
|
Вивчені випадки
ділення круглого числа на кругле способом добору. Складені задачі на 2-4 дії,
які є комбінацією вивчених видів задач (арифметичні дії першого і другого
ступенів)
|
Узагальнення
вивчених випадків ділення круглого числа на кругле способом добору.
Опрацювання
номерів 857-863 та завдання а посиланнями на вайбер.
|
Вивчити правило
на сторінці 131, завдання 864,865 та надіслати на вайбер.
|
23.03.2020
|
Ділення на
двоцифрове число способом добору (51 : 17). Задачі на знаходження четвертого
пропорційного.
|
Ознайомлення з
прийомами ділення на двоцифрове число. Опрацювати № 867-873, та завдання а
посиланнями на вайбер.
|
Виконати завдання
874,875 та надіслати на вайбер.
|
24.03.2020
|
Ділення на
двоцифрове число способом добору. Задачі на знаходження суми двох доданків з
даними, позначеними буквами.
|
Опрацювати №
876-882 та завдання за посиланнями на вайбер.
|
Виконати №
833,884 та надіслати на вайбер.
|
25.03.2020
|
Правило ділення
числа на добуток двох чисел. Складені задачі на 2-4 дії першого і другого
ступенів.
|
Робота над
складеними задачами. Опрацювати № 885-891 та завдання за посиланнями на
вайбер.
|
Ст. 134 вивчити
правило. Виконати № 892,893 та надіслати на вайбер.
|
26.03.2020
|
Ділення на
двоцифрове число способом послідовного ділення (64 : 16 Задачі на ділення
суми на число
|
Нові прийоми
ділення на двоцифрове число. Опрацювання номерів 894-901 та завдання за
посиланнями на вайбер.
|
Виконати завдання
902-903 та надіслати на вайбер.
|
Літературне
читання
Дата
|
Тема
|
Зміст
|
Виконання
|
12.03.2020
|
Коли твір
відкриває свої таємниці. Микола Вінграновський «Грім»
|
Виразне читання
вірша «Грім». Завдання за посиланнями на вайбер.
|
Виразно читати
вірш ст.127, та надіслати на вайбер звукозапис.
|
13.03.2020
|
Підсумковий урок
«Завдання з поетичної збірки»
|
Завдання за
посиланнями на вайбер.
|
Підготувати
запитання за змістом опрацьованого розділу с.110-128 та надіслати на вайбер
|
16.03.2020
|
Світ прози.
Оповідання. Олександр Копиленко
|
Опрацювання
статті про оповідання та біографію О. Копиленка с.129 та завдання за
посиланнями на вайбер.
|
Намалювати
ілюстрацію до твору «Ластівка», виконати тестові завдання та надіслати на
вайбер
|
17.03.2020
|
Людина і природа.
Олександр Копиленко «Розбишака Чив» (скорочено)
|
Опрацювання
оповідання Олександра Копиленка «Розбишака Чив» с. 130-131 та завдання за
посиланнями на вайбер.
|
Прочитати статтю
«Чи знаєш ти?» за Юрієм Дмитрієвим, дати відповідь на запитання с.131 та
надіслати на вайбер
|
19.03.2020
|
Дива в природі.
Юрій Старостенко «Хто це такий»
|
Опрацювання
оповідання Юрія Старостенка «Хто це такий?» с.132 та завдання за посиланнями
на вайбер.
|
Переказати зміст
оповідання від імені Мишка та надіслати на вайбер
|
20.03.2020
|
Дива в природі.
Юрій Старостенко «І трапиться ж таке …»
|
Опрацювання
оповідання Юрія Старостенка «І трапиться ж таке …» та завдання за посиланнями
на вайбер.
|
Скласти
оповідання «Зустріч Мишка із сорокою на весні» та надіслати на вайбер
|
23.03.2020
|
Урок позакласного
читання. «Весну красну зустрічаймо!»
|
Опрацювати текст
«Весну красну зустрічаймо!» та завдання за посиланнями на вайбер.
|
Дати відповідь на
запитання та надіслати на вайбер
|
24.03.2020
|
Ми з природо
єдині. Григір Тютюнник «Бушля»
|
Опрацювання
статті про Григора Тютюнника і оповідання «Бушля» с.134-135 та завдання за
посиланнями на вайбер.
|
Виразно читати
частину оповідання с.134-135 (до слів «а вони сплять – розморило на дощ
обох»)та надіслати на вайбер звукозапис
|
26.03.2020
|
Ми з природо
єдині. Григір «Бушля» (продовження)
|
Опрацювання
оповідання Григора Тютюнника «Бушля» с.135-136 та завдання за посиланнями на
вайбер.
|
Переказувати
оповідання та надіслати на вайбер
|
27.03.2020
|
Дружба – то
найбільший скарб. Всеволод Нестайко «Просто Олесь друг» (скорочено)
|
Опрацювання
першої частини оповідання Всеволода Нестайка «Просто Олесь друг» с. 137-138
та завдання за посиланнями на вайбер.
|
Переказувати
першу частину оповідання с. 137-138 та надіслати відео або звукозапис на
вайбер
|
Природознавство
Дата
|
Тема
|
Зміст
|
Виконання
|
16.03.2020
|
Ланцюги живлення
|
Робота з
підручником с 128-129 та завдання за посиланнями на вайбер.
|
Практична робота.
Складання ланцюга живлення за підручником с. 129 та надіслати на вайбер
|
18.03.2020
|
Охорона рослинного
світу.
|
Опрацювати с.
130-132 та завдання за посиланнями на вайбер.
|
Робота в зошиті,
виконати завдання відповідно до теми та надіслати на вайбер
|
23.03.2020
|
Охорона
тваринного світу.
|
Опрацювати с.
133-134 та завдання за посиланнями на вайбер.
|
Виконати
тестові завдання та надіслати на
вайбер
|
25.03.2020
|
Державні
заповідники. Ботанічні сади. Червона книга України. Заповідні території
рідного краю.
|
Опрацювати
матеріал підручника с. 135-136 та завдання за посиланнями на вайбер.
|
Практична робота:
«»З’ясувати, який заповідник знаходиться на території області, в якій ви
живете» та надіслати на вайбер
|
Фізична культура
Дата
|
Тема
|
Завдання
|
13.03.2020
|
Вправи з великим м’ячем, елементи баскетболу.
|
|
16.03.2020
|
Рухлива гра: « Найкраща пара».
|
|
18.03.2020
|
Ловіння м’яча в парах.
|
|
20.03.2020
|
Ведення м’яча двома руками.
|
|
23.03.2020
|
Вправи для профілактики плоскостопості.
|
|
25.03.2020
|
Рухлива гра «Влуч
в ціль». Дихальні вправи.
|
|
27.03.2020
|
Єлементи футболу, жонглювання м’ячем.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар