Дата
|
Предмет
|
Тема уроку
|
Зміст
|
Завдання
|
||
12.03
|
Біологія
|
Голонасінні.
Лабораторне дослідження13: будови пагонів і шишок хвойних рослин.
|
Опрацювати
§ 44. Виконати
лабораторне дослідження ст. 166. Перегляд відео
https://www.youtube.com/watch?v=WNX5whX4w7I
|
Виконати
тестові завдання
|
||
Математика
|
Подібні доданки та їх зведення.
|
§30 опрацювати або
Проглянути відео за посиланням
|
Виконати вправи з підручника № 1376,1377, 1380
скинути фото (результат) на вайвер чи інстаграм
вчителю
|
|||
Англ. Мова
|
Види транспорту.
|
Впр.2,3,4,с.143-145
|
Впр.4,с.146
|
|||
Музика
|
Соната
|
Й. Гайдн. Соната для фортепіано ре – мажор муз. Ю.
Рожкова «Музика»
|
|
|||
Англ. мова
|
В аеропорту.
|
Впр.5,6,7,с.146-147
|
Впр.5,с.150
|
|||
Фіз..вих
|
Вправи для розвитку гнучкості.
|
Стрибкові вправи
|
|
|||
13.03
|
Зар.літ.
|
Мацуо
Басьо 1644 – 1694. Хайку.
|
Підготувати
повідомлення про Японію та її традиції .
|
Виконати
роботу і надіслати на вайбер
|
||
Основи здор.
|
Пожежна безпека оселі. Причини виникнення пожеж. Стадії розвитку
пожежі.
|
1.Опрацювання
параграфа 27
2.Дати відповіді на запитання 1- 5 с.128 письмово |
|
|||
Географія
|
Болота, особливості їх утворення та поширення.
Штучні
водойми і водотоки: ставки, водосховища, канали.
|
Опрацювати
§50-51
|
4-5
завдання після §50 письмово в зошит.
|
|||
Історія
|
Сармати на території України
|
Опрацювання відеоматеріалу
« Кочові народи та античні колонії на території України» за
посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=nMePUmzAMmQ, Невідома Україна.
"Сармати і Сарматія" https://www.youtube.com/watch?v=bnIB9cOAOj4
|
1.
«Історичне фехтування»
Скласти
6 запитань за матеріалом уроку.
|
|||
Укр..літ
|
Контрольні
тести
|
Виконати
контрольну роботу за посиланнямhttps://naurok.com.ua/biblioteka/ukrainska-literatura/klas-6/typ-6
|
Виконати
роботу і надіслати на вайбер
|
|||
16.03
|
Біологія
|
Покритонасінні
(Квіткові).
|
Опрацювати
§ 45.
Вправа 3.
Перегляд
відео https://www.youtube.com/watch?v=WNX5whX4w7I
|
Виконати
тестові завдання
|
||
Фіз..вих
|
Навчальна гра за спрощеними правилами.
|
Вправи для розвитку сили
|
|
|||
Укр.мова
|
Числівник:загальне значення
,морфологічні ознаки,синтаксична роль.
|
Опрацювати параграф 52,виконати вправи
431,432.
|
Переглянути презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-ukra-nsko-movi-dlya-6-klasu-na-temu-chislivnik-yak-chastina-movi-9839.html.
Надіслати у вайбер 380680629518
|
|||
Математика
|
Подібні доданки та їх зведення.
|
Вивчити правило ст. 235
(у
підручнику)
|
Виконати тест онлайн за посиняням https://matematikatests.in.ua/podibni-dodanky-ta-yih-zvedennya-test-46-6-klas/скинути
фото (скріншот) результат на вайвер чи інстаграм вчителю
|
|||
Трудове
|
Конструювання
малюнка писанки метод фантазування.
|
1.Уявіть себе в ролі дизайнера, спроектуйте свій виріб.
|
|
|||
17.03
|
Фіз..вих
|
Передачі м’яча обома руками зверху у колоні.
|
Компликс ЗРВ
|
|
||
Математика
|
Подібні доданки та їх зведення.
|
Виконати вправи з підручника № 1377,1384, 1381
скинути фото (результат) на вайвер чи інстаграм
вчителю
|
||||
Укр.мова
|
Числівники кількісні та порядкові.
|
Вивчити правило на ст.164,виконати
вправи 433.434
|
Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/chislivnik-3837.html
Надіслати у вайбер 380680629518
|
|||
Англ. мова
|
На автостанціі.
|
Впр.1,2,с.151
|
Впр.3,с.151
|
|||
Укр. літ
|
Максим
Рильський.Основні відомості про поета
|
Підготувати
презентацію
|
Надіслати
на вайбер
|
|||
18.03
|
Зар. Літ.
|
Хайку.
Початкові відомості про специфіку розуміння краси.
|
Вивчити
2 хайку
|
Надіслати відео повідомлення на вайбер
|
||
Математика
|
Подібні доданки та їх зведення.
|
Виконати тест онлайн за посиняням https://matematikatests.in.ua/podibni-dodanky-ta-yih-zvedennya-test-46-6-klas/скинути
фото (скріншот) результат на вайвер чи інстаграм вчителю
|
||||
Укр. Мова
|
Числівники складні ,прості й складені.
|
Вивчити правило на ст.167,виконати
впр.437,438
|
Виконати впр.440. Надіслати у вайбер
380680629518
|
|||
Історія
|
Урок узагальнення та контролю
знань учнів з частини 1 розділу 3 « Антична цивілізація та її сусіди»
|
|
|
|||
географія
|
Льодовики
– багаторічні природні скупчення льоду. Особливості утворення і поширення
льодовиків.
|
Опрацювати
§52
|
Дати
письмову відповідь на 3 запитання на вибір.
|
|||
Інформатика
|
Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.
|
Опрацювати
завдання за посиланням
|
||||
19.03
|
Біологія
|
Екологічні
групи рослин (за відношенням до світла, води, температури)
|
Опрацювати
§ 47.
Перегляд
презентації https://www.slideshare.net/kuchmapatriot/ss-69237433
|
Виконати
тестові завдання
|
||
Математика
|
Розкриття дужок.
|
§30 опрацювати(звернути увагу на правило на
сторінці 235)
|
Виконати вправи з підручника № 1384,1385
скинути фото (результат) на вайвер чи інстаграм
вчителю
|
|||
Англ. Мова
|
Використання граматики на уроках англійськоі мови.
|
Впр.4,5,6,с.152
|
Впр.7,с.153
|
|||
Музика
|
Квартет
|
Б.Лятошинський. Квартет № 2
|
|
|||
Англ. мова
|
На вокзалі.
|
Впр.2,3,4,с.154
|
Впр.5,с.155
|
|||
Фіз..вих
|
Передача м’яча обома руками зверху від стіни.
|
Різновиди ходьби та бігу
|
|
|||
20.03
|
Зар.літ.
|
Створення власних хайку за принципом
художнього паралелізму.
|
|
Надіслати
відео повідомлення власних хайку.
|
||
Основи здор.
|
Пожежна охорона. Профілактика пожеж. План евакуації з будинку.
Практична робота № 22: «Відпрацювання навичок екстреної евакуації з
приміщення школи і своєї оселі.
|
.Виготовлення
плакату «Правила пожежної безпеки».
|
|
|||
Географія
|
Підземні
води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні
води.
|
Опрацювати
§53
|
Дати
письмову відповідь на запитання після §53.
|
|||
Історія
|
Виникнення міста Рима.
|
1.Підручник
§ 43
Опрацювання
легенди про заснування Риму с.138
Робота
з відеоресурсами :
«Природні
умови виникнення цивілізацій Давньої Греції та Риму» https://www.youtube.com/watch?v=FW21wkax3Ic,
«
Античні цивілізації»
|
4.Виконати
завдання на сайті « Вивчаємо історію разом»
Розв’яжіть хронологічну задачу. Скільки років
тривала царська доба в історії Рима?
|
|||
Укр..літ
|
Єдність
людини і природи «Люби природу не як символ»
|
Виразно
читати ст..229 -230 виконати завдання у підручнику
|
Надіслати
на вайбер
|
|||
23.03
|
Біологія
|
Життєві
форми рослин.
|
Опрацювати
§ 48.
|
Виконати
тестові завдання
|
||
Фіз..вих
|
Вправи на розтягування.
|
Біг у повільному темпі
|
|
|||
Укр.мова
|
Відмінювання числівників.
|
Опрацювати параграф 54,виконати
впр.452,453.
|
Виконати впр.455 . Надіслати у вайбер
380680629518
|
|||
Математика
|
Розкриття дужок.
|
§30 опрацювати(звернути увагу на правило на
сторінці 235)
|
Виконати вправи з підручника № 1386,1387
скинути фото (результат) на вайвер чи інстаграм
вчителю
|
|||
Трудове
|
Технологія
оздоблення виробів із деревини
|
Писанка своїми руками.
Переглянут https://www.youtube.
com/watch?v=jMTd954MXXk
|
|
|||
24.03
|
Фіз..вих
|
Вправи для розвитку сили.
|
Навчальна гра
|
|
||
Математика
|
Розкриття дужок.
|
§30 опрацювати(звернути увагу на правило на
сторінці 235)
|
Виконати вправи з підручника № 1388,1389
скинути фото (результат) на вайвер чи інстаграм
вчителю
|
|||
Укр.мова
|
Відмінювання числівників.
|
Переглянути презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-vidminyuvannya-kilkisnih-chislivnikiv-23333.html
|
Виконати впр. 463. Надіслати у вайбер
380680629518
|
|||
Англ. мова
|
На землі і в повітрі.
|
Впр.1,2,с.156
|
Впр.6,с.155
|
|||
Укр. літ
|
Леся Воронина «Таємне товариство
боягузів» Еволюція Клима від боягуза супергероя.
|
Написати твір – роздум «Як людина
впливає на природу?»
|
Надіслати на вайбер
|
|||
25.03
|
Зар. Літ.
|
Роберт
Бернс «Моє серце в верховині» Ідея любові до батьківщини.
|
Вивчити вірш напамять
|
Надіслати
відео на вайбер
|
||
Математика
|
Розкриття дужок. Самостійна
робота № 15.
|
§30 опрацювати(звернути увагу на правило на
сторінці 235)
|
Виконати тест онлайн за посиняням https://matematikatests.in.ua/rozkryttya-duzhok-test-42-6-klas/
скинути фото (скріншот) результат на вайвер чи інстаграм вчителю
|
|||
Укр. Мова
|
Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках.
|
Опрацювати параграф 56,виконати
впр.475(I-II)
|
Виконати вправу 467 або 468(на вибір) .
Надіслати у вайбер 380680629518
|
|||
Історія
|
Римська республіка в V–І ст. до
н.е.: соціальний устрій та організація влади.
|
Підручник
§44
Робота
з історичними джерелами.
Роздивіться
ілюстрації, присвячені тріумфальній ході римських полководців. Користуючись
картиною, поясніть походження словосполучень «полководець-тріумфатор» та
«тріумфальна арка».
Відеоматеріал
Уроки
історії 6 клас. Давній Рим
|
1.Опрацювати
матеріал підручника §44.
2.Вивчити
поняття: «народні трибуни», «вето», «Закони 12 таблиць», «республіка»
3.Розв'яжіть
хронологічні задачі.
Скільки
років тривала царська доба історії Риму?
У якому
році за римським літочисленням Рим завоював Італію?
Скільки
минуло років від установлення в Римі республіки до завоювання Римом Італії?
|
|||
географія
|
Значення
вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану і суходолу.
|
Підготуватись
до підсумкового уроку § 41-53
|
|
|||
Інформатика
|
Практична робота
|
Виконати
практичну роботу.
|
||||
26.03
|
Біологія
|
Рослинні
угрупування. Практична робота №4. Вибір видів кімнатних рослин для
вирощування в певних умовах.
|
Опрацювати
§ 49.
Виконати практичну роботу ст. 166.
|
Виконати
тестові завдання
|
||
Математика
|
Рівняння. Основні властивості рівняння.
|
§31 опрацювати або
Проглянути відео за посиланням
|
Вивчити правила на пам'ять і виконати завдання з
підручника
№ 1415
скинути фото (результат) на вайвер чи інстаграм
вчителю
|
|||
Англ. Мова
|
Мій улюблений спосіб подорожування.
|
Впр.1,с.157
|
Словникова робота с.157-158
|
|||
Музика
|
Знавці музичного мистецтва
|
Ю. Рожкова «Музика»
|
|
|||
Англ. мова
|
Подорожуємо.
|
Впр.1,с.160,2(а),с.161
|
Впр.1(б),с.161
|
|||
Фіз..вих
|
Нижня пряма та бокова подачі.
|
Човниковий біг 4-9 м
|
|
|||
27.03
|
Зар.літ.
|
Генрі Лонгфелло «Пісня про Гайавату»
|
Письмовий аналіз пісні
|
Надіслати
на вайбер
|
||
Основи здор.
|
План евакуації з будинку. Практична робота № 22: «Відпрацювання
навичок екстреної евакуації з приміщення школи і своєї оселі
|
Намалювати план
евакуації зі свого будинку.
|
|
|||
Географія
|
Підсумковий урок (Гідросфера)
|
|
||||
Історія
|
Військова експансія Риму.
|
Виконати
завдання з контурною картою ст. 215
Опрацювання
§ 47 підручника
5.Перегляд
відеоматеріалу про завоювання Римом Понтійського царства.Проект «Країна» —
цикл навчально-освітніх фільмів, присвячених історії України. 3 серія
(11.55-14.12)) -
|
||||
Укр..літ
|
Леся Воронина «Таємне товариство
боягузів» Роль сімї у формуванні життєвих переконань людини.
|
Написати твір – роздум « Якою для
вас є ідеальна сімя?
|
Надіслати на вайбер
|
|||
|
|
|
|
6 клас
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар